“کادو چی بخرم؟” این سؤالی است که همه ما هر وقت مناسبتی باشد می‌پرسیم! هیچ چیز خوبی برای هدیه دادن به ذهنتان نمی‌آید؟ هر چیزی که به فکرتان می‌رسد تکراری است یا به درد فرد مورد نظرتان نمی‌خورد؟ درک می‌کنیم. در این مطلب ما چند ایده کاملاً کاربردی جهت انتخاب هدیه خاص برای خانم‌ ها را آورده‌ایم. مطمئن باشید که هر خانمی از دریافت کردن چنین هدیه‌هایی خوشحال می‌شود.

پیشنهادات جذاب کادو تولد برای خواهر

شما بهتر از هر کسی خواهرتان را می‌شناسید. پس بهترین کسی هستید که می‌تواند این هدیه‌ها را برای او بخرد. شاید در نگاه اول فکر کنید که این هدیه‌ها تکراری هستند؛ اما حتماً مطالبی که راجع به هر کدام گفته‌ایم را بخوانید تا متوجه شوید که چرا این هدیه‌ها بهترین هدیه ی خاص برای خانم‌ ها محسوب می‌شوند.

شلوار جین

شلوار جین از آن دسته لباس‌هایی است که آدم هر چند تا هم که داشته باشد، باز هم کم است! احتمالاً هیچ قطعه لباسی در دنیا کاربردی‌تر از شلوار جین نیست. این نوع شلوار از قرارهای رسمی گرفته تا دورهمی‌های دوستانه و… همه جا به کار می‌آید. پس اگر می‌خواهید یک هدیه کاملاً کاربردی به خواهرتان بدهید، شلوار جین را انتخاب کنید. کافی است سایز او را بدانید تا بتوانید بهترین گزینه را بخرید.

جعبه موسیقی

برویم سراغ یک هدیه خاص برای خانم‌ ها که هر خانمی عاشقش می‌شود! آیا آهنگ مورد علاقه خواهر، همسر، یا خانمی که مد نظرتان است را می‌دانید؟ یک جعبه موسیقی با آهنگ مورد علاقه او سفارش دهید. یک ایده بسیار خاص هم این است که آهنگی که هر دوی شما با آن خاطره دارید را انتخاب کرده و خاطرات قدیمی را زنده کنید.

ست مانیکور و لاک

چه چیزی لذت‌بخش‌تر از این که یک بعدازظهر را صرف زیبا کردن ناخن‌هایتان کنید؟ اکثر خانم‌ها عاشق زیبا کردن ناخن‌هایشان هستند. احتمالاً خواهر، همسر، یا… شما هم هر بار که لاک می‌زند صدها بار زیر نور آفتاب آن را نگاه می‌کند و لذت می‌برد.

اگر می‌خواهید این حال خوب را به او هدیه دهید، ست مانیکور و لاک یک هدیه ی خاص برای خانم‌ ها است که پیشنهاد می‌کنیم به سراغش بروید. با داشتن ست مانیکور، فرد مورد نظر شما دیگر نیاز نخواهد داشت برای مانیکور کردن ناخن‌هایش به آرایشگاه برود. خبر خوب این است که ست‌های مانیکور معمولاً بسیار هم مقرون به صرفه هستند و می‌توانید با هزینه کمی آن‌ها را تهیه کنید.

این هم بخوانید
ماجرای کامل ستاره شیما استایل‌

ساعت مچی

چند توصیه بسیار مهم برای خرید ساعت مچی به عنوان هدیه برای خانم‌ ها:

ساعت مچی یکی از آن هدیه‌هایی است که هر خانمی را خوشحال می‌کند؛ اما به شرط این که حواستان به توصیه‌های زیر باشد:

  • ساعتی را انتخاب کنید که ساده باشد؛ اگر قصد هدیه دادن دارید، بهتر است به سراغ گزینه‌های عجیب و غریب یا پر زرق و برق نروید. (مگر این که مطمئن باشید فرد مورد نظرتان این مدل‌ها را می‌پسندد.) همین‌طور پیشنهاد می‌کنیم به سراغ رنگ‌های خاص نروید و رنگ‌های معمولی مثل طلایی، سفید، نقره‌ای و… را انتخاب کنید. سادگی را همه دوست دارند؛ اما زرق و برق را نه!
  • این روزها ساعت‌های بزرگ مد شده‌اند. اما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید هدیه خاص برای خانم‌ ها به سراغ یک ساعت با سایز متوسط بروید. زیرا این ساعت‌ها همه‌پسندتر هستند.
  • رنگ لباس‌های فرد مورد نظرتان را مد نظر داشته باشید و با توجه به این موضوع، ساعتی را انتخاب کنید که به لباس‌های او بیاید.

لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر به موارد زیر توجه کنید، لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند یک هدیه تولد خاص برای خانم‌ ها باشد:

  1. به سراغ لوازم آرایشی مثل کرم پودر و پنکیک نروید. این دسته لوازم آرایشی چیزهایی هستند که باید به پوست فرد مورد نظرتان بیایند. بنابراین انتخاب آن‌ها به عنوان هدیه ممکن است چالش برانگیز باشد. اگر قصد خرید هدیه برای خانم‌ ها را دارید، خرید لوازم آرایشی مثل رژ لب، سایه، خط چشم و… را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  2. خرید ست‌های آرایشی ایده بسیار خوبی برای هدیه دادن به خانم‌ها است. هیچ چیزی بیشتر از یک ست آرایشی جذاب نمی‌تواند هیجان و حال خوب را هدیه بدهد! مثلاً می‌توانید یک ست براش به همراه یک پالت سایه یا رژ گونه را انتخاب کرده و حال خواهر یا همسرتان را خوب کنید.

اتو مو

برویم سراغ یک هدیه خاص برای خانم‌ ها که خرید آن بسیار راحت هم هست! اتو مو از آن دسته هدیه‌هایی است که خیلی سریع و راحت می‌توانید بخرید و نیازی به دانستن سلیقه طرف مقابل ندارد. بعلاوه، این هدیه به درد هر خانمی می‌خورد. اگر می‌دانید که فرد مورد نظرتان اتو مو ندارد، حتماً به این گزینه به عنوان هدیه برای او فکر کنید.

البته اگر او از قبل اتو مو سایز بزرگ داشته باشد، باز هم می‌توانید یک اتو مو مسافرتی به او هدیه بدهید. زیرا اتو موهای مسافرتی از نظر کاربرد با اتو موهای معمولی متفاوت هستند. یعنی می‌توانیم آن‌ها را در کیف بگذاریم و به راحتی هر جا که می‌خواهیم ببریم.

عطر

اگر فرد مورد نظرتان عاشق رایحه‌های دلنشین است، هیچ هدیه‌ای برای او بهتر از عطر نیست. شاید با خودتان فکر کنید که خرید عطر به عنوان هدیه کار سختی است؛ زیرا ممکن است سلیقه طرف مقابل را دقیقاً ندانید.

اما ما یک راه حل عالی برای شما داریم: به سراغ عطرهای مینیاتوری بروید. عطرهای مینیاتوری در واقع همان عطرهای بزرگ و اصل هستند که در سایز کوچک ارائه شده‌اند. به همین علت، قیمت بسیار مقرون به‌صرفه‌تری دارند.

این هم بخوانید
بهترین کادوهای ولنتاین 1401

به همین خاطر، شما می‌توانید به جای یک عطر، چند عدد عطر مینیاتوری با رایحه‌های مختلف برای او بخرید. در نتیجه مطمئن خواهید بود که او حداقل از یکی دو تا از آن‌ها خوشش خواهد آمد. هرکسی از دیدن این عطرهای کوچک و بامزه که یک دکور عالی نیز محسوب می‌شوند، خوشحال خواهد شد.

کفش

درست است که کفش یک انتخاب بسیار شخصی است. اما اگر جعبه و فاکتور خریدتان را نگه دارید، خیالتان از بابت اندازه بودن یا نبودن آن راحت خواهد بود. به این صورت اگر احیاناً کفشی که می‌خرید سایز فرد مورد نظرتان نباشد، او می‌تواند خودش آن را تعویض کند.

کفش می‌تواند یک هدیه خاص برای خانم‌ ها باشد؛ البته به شرطی که هنگام خرید موارد زیر را به یاد داشته باشید:

  • آیا  او بیشتر کفش‌های اسپورت را می‌پسندد یا کفش‌های کالج یا مجلسی؟
  • آیا سبک‌های سنتی و اصیل را بیشتر ترجیح می‌دهد یا به دنبال مدل‌های مد روز است؟
  • آیا بیشتر کفش‌های طرح دار دارد یا ساده؟

همچنین، به رنگ لباس‌های او توجه کنید تا بتوانید کفشی بخرید که به لباس‌های او بیاید. اگر رنگ لباس‌های او را نمی‌دانید، به سراغ رنگ‌هایی مثل مشکی، کرمی یا سفید بروید.

هدیه تولد خاص برای خانم‌ ها
هدیه تولد خاص برای خانم‌ ها

ایده‌های همیشگی و کلی کادو تولد برای خواهر

در این قسمت به شما می‌گوییم که با توجه به شخصیت خواهرتان چه کادو تولدی برای او مناسب است:

زیورآلات برای خانم‌های مد روز

اگر خواهرتان عاشق داشتن استایل‌های شیک و زیبا است، زیورآلات بهترین چیزی است که می‌توانید برای او بخرید. اما یک ایده جالب برای شما داریم که هدیه‌تان را خاص‌تر کنید.

زیورآلاتی برای او بخرید که برایش معنی و مفهوم خاصی هم داشته باشد. برای مثال اگر نام او “باران”، “صدف”، “مهسا” یا… است، می‌توانید زیورآلاتی با طرح ابر و باران، صدف، ماه و… برای او بخرید. پس در نتیجه می‌توانید مدل زیورآلات را با توجه به نام او انتخاب کنید تا خاص‌تر شود.

پلنر برای خانم‌های اهل درس یا کسب و کار

انتخاب یک هدیه خاص برای خانم‌ ها به شخصیت آن‌ها بستگی دارد. اگر خواهرتان به شدت اهل درس یا کسب و کار است، پلنر می‌تواند بهترین هدیه تولد برای خواهر شما باشد. پلنر به او کمک می‌کند که به طور روزانه برای درس یا کسب و کارش برنامه ریزی کند و به آن برنامه‌ها عمل نماید.

هدیه برای خانم‌ های عاشق هیجان

اگر خواهرتان عاشق هیجان است، پیشنهاد می‌کنیم یک تجربه هیجانی را برای تولدش به او هدیه بدهید! هدیه تولد خاص برای خانم‌ ها نباید همیشه چیزهای مادی باشد. گاهی هم می‌توانید کمی خلاق باشید و مثلاً یک بلیط شهربازی یا اتاق فرار.

تابلو سه بعدی، خاطرات فراموش شده را به یاد خواهرتان بیاورید

تابلو خاطره در فروشگاه مای ستاره یکی از خاص‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توانید به خواهرتان بدهید. این تابلو، تابلویی است که خاطرات فراموش شده را به یاد خواهرتان می‌آورد.

این هم بخوانید
5 مناسبت غیر تقویمی برای هدیه دادن

در نگاه اول این تابلو مثل یک تابلو عکس معمولی است که عکس شما و خواهرتان بر روی آن چاپ شده است؛ اما وقتی در آن دقیق شوید، می‌بینید که صدها عکس از شما و خواهرتان در قسمت‌های مختلف تابلو وجود دارد. نگاهی به تصویر زیر بیندازید تا منظورمان را متوجه شوید:

/

تابلوی کرنر، انتخابی دوست داشتنی

می‌خواهید یک هدیه خاص برای خانم‌ ها را انتخاب کنید که فرد مورد نظرتان را به شدت هیجان زده کند؟ تابلوی کرنر از آن نوع هدیه‌هایی است که هیچ جا نظیرش را ندیده‌اید.

این تابلو در واقع یک تابلوی عکس است؛ اما نه یک تابلو عکس معمولی! تابلوی کرنر به نحوی طراحی شده است که وقتی از یک زاویه به آن نگاه می‌کنید یک عکس را نمایش می‌دهد؛ اما وقتی از زاویه دیگر به آن می‌نگرید، عکس دیگری را می‌بینید. این جادو به‌خاطر تکنیک چاپ و طراحی خاصی که در ساخت این تابلو استفاده شده است اتفاق می‌افتد!

دو عکس مورد علاقه‌تان از خودتان و خواهرتان (یا خانم مورد نظرتان) را انتخاب کنید و برای ما بفرستید تا یک تابلوی کرنر بی نظیر را به شما تحویل دهیم. امکان ندارد فرد مورد نظر شما این تابلو را ببیند و پر از شگفتی و خوشحالی نشود.

شال یا روسری

اگر قصد دارید شال یا روسری را به عنوان هدیه تولد برای خواهر یا هر خانم دیگری انتخاب کنید، چند پیشنهاد جذاب برایتان داریم:

  • اگر خانم مورد نظر شما جوان‌سال است، یک مینی اسکارف برای او بخرید. مینی اسکارف‌ها این روزها بسیار مد شده‌اند و می‌توانند استایل هر خانمی را جذاب کنند.
  • رنگ لباس‌های او را در نظر بگیرید و با توجه به این موضوع رنگ شال یا روسری را انتخاب کنید. قطعاً شما نمی‌خواهید هدیه‌ای برای او بخرید که بی استفاده گوشه خانه بیفتد!
  • اگر شخص مورد نظرتان اهل پوشیدن شال و روسری نیست، خرید کلاه زمستانی یا تابستانی می‌تواند او را خوشحال کند.
  • انتخاب هدیه برای خانم‌ های مسن سخت است؛ اما شال و روسری همیشه می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای خانم‌های مسن باشد.

پیشنهاد آخر: فروشگاه مای ستاره همراه شما برای خرید هدیه خاص

اگر از هدیه‌های تکراری و معمولی خسته شده‌اید و می‌خواهید هدیه‌ای خاص و متفاوت بدهید، حتماً سری به لیست محصولات ما بزنید. هدف ما در فروشگاه مای ستاره تهیه کردن خاص‌ترین هدیه‌ها برای عزیزان شماست؛ هدیه‌هایی که هیچ‌کس نظیر و مثالش را جایی ندیده است.

با دادن هدیه‌های خاص به عزیزانتان به آن‌ها نشان می‌دهید که جای خاصی در قلب شما دارند. اگر شما هم مایل هستید این احساس را به عزیزانتان منتقل کنید، نگاهی به محصولات فروشگاه مای ستاره بزنید.

منابع: منبع اول | منبع دوم