فارغ التحصیلی یک مرحله خاص از زندگی است و قطعاً نیازمند یک کادوی خاص نیز هست! اگر دخترتان به تازگی فارغ التحصیل شده، می‌توانم حدس بزنم که چقدر شور و شوق دارید. احتمالاً دلتان می‌خواهد با یک هدیه منحصر به فرد خستگی سال‌های سخت کوشی و تلاش را از تن او در کنید. بعلاوه، یک هدیه خاص می‌تواند برای ادامه مسیرش به او انگیز بدهد. اما چه هدیه‌ای برای فارغ التحصیلی بخرید که لبخند را بر روی لبان دخترتان بیاورد؟ بهترین کادو خاص و هدیه فارغ ‌التحصیلی از دانشگاه یا مدرسه چیست؟ ما در این مطلب از وب‌سایت مای ستاره چند ایده عالی برای خرید کادوی فارغ‌التحصیلی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

کیف دستی جادار

حالا که دخترتان فارغ التحصیل است، درهای دنیای جدیدی به رویش باز شده‌اند! احتمالاً او قصد دارد سر کار برود. نظرتان چیست که یک کیف دستی جادار برای محل کار برای او بخرید؟ مطمئن باشید که وسایل شخصی زیادی در محل کار مورد نیازش خواهند بود و یک کیف جادار که بتواند آن‌ها را در خود جای دهد بهترین هدیه برای چنین موقعیتی است.

حالا که دخترتان فارغ التحصیل است، احتمالاً بیش از پیش مایل باشد با دوستانش دورهمی‌های دوستانه بگیرد و خستگی دانشگاه و امتحانات را به در کند. یک کیف دستی جادار می‌تواند بهترین کادو خاص برای بردن به دورهمی‌ها باشد.

چند توصیه برای انتخاب کیف دستی به عنوان هدیه فارغ التحصیلی برای دختر:

  1. مانتوها و کفش‌های دخترتان را بررسی کنید و بر اساس آن‌ها، یک کیف دستی که رنگش به آن‌ها بیاید را انتخاب کنید.
  2. یک کیف دستی بخرید که جیب‌های متعددی داشته باشد. خانم‌ها دوست دارند هر چیزی را در جیب جداگانه‌ای نگه دارند.
  3. یک کیف بدون طرح یا با طرح ساده را انتخاب کنید. کیف‌هایی با طرح ساده همه‌پسندتر هستند و راحت‌تر با هر لباسی ست می‌شوند.
کادو جشن فارغ التحصیلی – کادو خاص
کادو جشن فارغ التحصیلی – کادو خاص

نسخه‌ای نفیس و اختصاصی از کتاب موردعلاقه

اگر دخترتان کتابخوان است، با این هدیه می‌توانید لبخند را به او هدیه دهید. او چه کتابی را بیش از هر کتاب دیگری دوست دارد؟ بعضی از کتاب‌های خاص نسخه‌های نفیسی دارند. البته همه کتاب‌ها این‌طور نیستند. اما کتاب‌های بسیار مشهور و به خصوص مجموعه‌ها گاهی نسخه‌های نفیسی دارند که جلد آن‌ها گران‌بهاتر است یا دارای تصویرسازی‌های جذاب هستند. حتی اگر دخترتان قبلاً هم آن کتاب را خوانده باشد، باز هم داشتن یک نسخه نفیس و اختصاصی از آن او را خوشحال خواهد کرد.

این هم بخوانید
6 مورد از جذاب ترین هدیه های ولنتاین برای خانم ها

بازی مهیج به عنوان کادو خاص

چه هدیه‌ای بهتر از این که بعد از ماه‌ها درس و امتحان با یک بازی هیجان انگیز حال دخترتان را خوب کنید؟ باور کنید که او بعد از فارغ التحصیلی بیش از هر چیزی به کمی هیجان و حال خوب نیاز دارد. اگر دخترتان اهل گیم بازی کردن است، یک کادو خاص مثل Xbox یا PS4 می‌تواند خستگی امتحانات را از تنش به در کند. اما اگر او زیاد اهل گیم‌های دیجیتال نیست، یک بازی رومیزی (بردگیم) برای او تهیه کنید.

بردگیم‌ها سن و سال ندارند! این بازی‌ها می‌توانند حال هر کسی (از کودک 5 ساله گرفته تا پیرمرد 99 ساله!) را خوب کنند. برد گیم‌ها را می‌توانید حتی به طور دسته جمعی در جمع خانواده بازی کنید. (اگر در دوران دانشگاه دخترتان تمام وقت درگیر درس و امتحان بوده و از خانواده دور بوده است، این هدیه بهترین گزینه برای او است.) سری به یک فروشگاه بازی بزنید یا به صورت آنلاین یک برد گیم هیجان انگیز برای او سفارش دهید.

کیف‌های مخصوص کارت‌های بانکی و شناسایی

کارت‌های بانکی و شناسایی از آن دسته چیزهایی هستند که دائم گم می‌شوند. اگر دختر شما هم همین مشکل را دارد، یک کیف مخصوص کارت بانکی و شناسایی برای او بخرید و خیالش را از بابت گم شدن کارتش راحت کنید.

این گزینه یک کادو فارغ التحصیلی ارزان قیمت و در عین حال کاربردی است. اگر مایل هستید با هزینه زیر صد هزار تومان یک هدیه فارغ التحصیلی خاص به دخترتان بدهید، به سراغ خرید کیف مخصوص کارت بانکی و شناسایی بروید.

لیوان با لوگوی دانشگاه یک کادو خاص

دوران دانشگاه دختر شما تمام شده است. اما احتمالاً او دوست خواهد داشت که یک یادگاری از این دوران برای خودش نگه دارد. یک لیوان با لوگوی دانشگاه بر روی دکور اتاق او می‌تواند دخترتان را یاد زحماتی که برای رسیدن به هدفش کشیده است بیندازد و به او احساسی از افتخار بدهد. این لیوان یک دکور عالی برای اتاق دخترتان محسوب خواهد شد و علاوه بر آن، به نحوی یک نشان افتخار نیز خواهد بود! به خصوص اگر دختر شما از یک دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده باشد، داشتن یک ماگ با لوگوی دانشگاه باعث افتخار او خواهد بود. (لیوان با لوگوی دانشگاه را می‌توانید از یک مرکز چاپ سفارش دهید.)

قهوه و ماگ‌های رنگی

هیچ دختری پیدا نشده که از هدیه ماگ‌های رنگی خوشحال نشود. حالا که دوران دانشگاه دخترتان تمام شده، وقتش است که کمی به خودش برسد و حال خودش را خوب کند. قهوه و ماگ‌های رنگی بهترین گزینه کادو خاص فارغ التحصیلی برای دانشگاه است که حس خوبی را به دخترتان می‌دهد. هر بار که دخترتان در این ماگ قهوه بنوشد به یاد شما و حمایت‌هایتان خواهد افتاد.

یک ماگ فانتزی و رنگی زیبا را به همراه یک جعبه قهوه در یک باکس کادو بگذارید و به دخترتان هدیه دهید. این هدیه یکی از جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین هدیه‌های فارغ التحصیلی است!

این هم بخوانید
بهترین کادوهای ولنتاین 1401

کیف عایق دار و گرم‌نگهدارنده غذا

خداحافظ دانشگاه، سلام بر شغل جدید! حالا که دانشگاه دخترتان تمام شده است و می‌خواهد سر کار برود، قطعاً به یک کیف عایق دار و گرم نگهدارنده غذا نیاز خواهد داشت. چرا شما پیش قدم نشوید و این وسیله ضروری را برای او تهیه نکنید؟ با این کار نه تنها هدیه‌ای عالی به او داده‌اید، بلکه بار یک خرج ضروری را نیز از روی دوش دخترتان برداشته‌اید.

(همچنان توصیه می‌کنیم که رنگ کیف را مطابق با لباس‌های دخترتان انتخاب کنید.)

هدیه جشن فارغ التحصیلی
هدیه جشن فارغ التحصیلی

کادو خاص با بالش گردنی

آیا دخترتان در نظر دارد که یک شغل پشت میزی را انتخاب کند؟ در این صورت بالش گردنی بهترین هدیه فارغ التحصیلی دانشگاه برای او خواهد بود. گذراندن ساعات طولانی پشت میز می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مثل گردن درد و آسیب به ستون فقرات شود. اما خوشبختانه استفاده از بالش گردنی از این مشکلات جلوگیری می‌کند.

بعلاوه، او با استفاده از بالش گردنی می‌تواند در زمان‌های استراحت در محل کار راحت‌تر بخوابد و استراحت کند.

اگر دختر شما از مدرسه فارغ التحصیل شده و حالا باید به دانشگاه برود نیز این بالش‌ها خیلی به کارش خواهند آمد. زیرا استفاده از بالش گردنی هنگام مطالعه باعث می‌شود که گردن درد به سراغ او نیاید.

کادو خاص ضبط کننده صدا

جدیداً تکنولوژی‌هایی به بازار آمده‌اند که می‌توانند صدای شما را در یک عروسک یا… ضبط کنند. وقتی دخترتان آن عروسک را فشار دهد، صدای شما برایش پخش خواهد شد. این هدیه را به دخترتان بدهید تا هر زمانی که از شما دور بود صدایتان را گوش دهد و به یاد شما بیفتد.

انواع کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در دنیای تجارت

پایان دانشگاه، شروع دنیای تجارت است. کتاب‌های انگیزشی به دخترتان کمک می‌کنند که در طول مسیر کسب و کارش ناامید نشود و هدفش را دنبال کند. برای مثال کتاب “90 روز اول یک مدیر”، “عادت‌های اتمی”، و کتاب “کوه تو هستی” گزینه‌هایی بسیار عالی برای افرادی هستند که می‌خواهند کسب و کارشان را شروع کنند. پس چرا این کتاب‌ها را به عنوان کادو فارغ التحصیلی برای دختر انتخاب نکنید؟

چمدان‌های سفری کادو خاص

آیا دخترتان عاشق سفر و گشت و گذار است؟ اما تابه‌حال دانشگاه دست و پای او را بسته بوده؟ کمی استراحت و سفر در دل طبیعت می‌تواند روحیه دخترتان را بعد از فارغ التحصیلی تجدید کند. یک چمدان سفری به او هدیه بدهید و به این صورت به دخترتان نشان دهید که حال خوب او برایتان مهم است. سفر، تجربه می‌آورد و شما قطعاً مایل هستید دختری عاقل و پر تجربه را به جامعه تحویل دهید. به همین علت است که معتقدیم چمدان سفری یک کادوی فارغ التحصیلی بی نظیر است.

تیشرت‌های خوش طرح و اسپرت

رنگ مورد علاقه دختر شما چیست؟ یک تیشرت خوش طرح و اسپرت در رنگ مورد علاقه‌اش را برای او بخرید. با این کادو خاص فارغ التحصیلی به دخترتان نشان می‌دهید که نسبت به علایق او آگاهی دارید. بعلاوه، تیشرت از آن دسته لباس‌هایی است که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و همیشه به کار می‌آید.

این هم بخوانید
بهترین هدیه روز مرد

کیف‌های کوچک برای لوازم شخصی

دخترها همیشه یک‌عالمه خرت و پرت دارند که نمی‌دانند آن‌ها را کجا بگذارند. اگر دختر شما هم همین چالش را دارد، کیف‌های کوچک برای لوازم شخصی بهترین کادوی فارغ التحصیلی برای او خواهد بود. اگر دخترتان اهل گوش کردن به موسیقی با هندزفری است، یک کیف هندزفری او را خوشحال خواهد کرد. البته کیف آرایشی و کیف پول هم همیشه ایده‌هایی عالی برای خرید کادوی فارغ التحصیلی دختر هستند.

(اگر می‌خواهید دخترتان را بیش از پیش سورپرایز کنید، درون کیف آرایشی چند قلم لوازم آرایش نیز بگذارید و لبخند او را بعد از باز کردن کیف ببینید!)

تندیس‌های دکوراتیو مخصوص میز کار

خانم‌ها هر جایی که باشند به آن مکان زیبایی می‌بخشند. اگر دختر شما قصد دارد کسب و کار خودش را شروع کند یا جایی استخدام شود، مطمئناً دلش می‌خواهد که میز کار زیبایی در آن مکان داشته باشد. چند تندیس دکوراتیو مخصوص میز کار برای او بخرید و به این صورت او را تشویق به پیدا کردن کسب و کارش کنید.

انواع دفترچه‌های شیک و فانتزی

دخترها هیچ‌وقت از داشتن دفترچه‌های فانتزی سیر نمی‌شوند! این موضوع را هر کسی که دختر داشته باشد می‌داند. می‌توانید یک دفترچه فانتزی بسیار کوچک به او بدهید که در کیفش جا شود و بتواند آن را همه جا با خودش ببرد. مطمئن باشید که بودن آن دفترچه در کیفش خیلی جاها به دردش خواهد خورد. یک ایده دیگر این است که یک دفترچه برنامه ریزی (پلنر) به او هدیه بدهید. این دفترچه نه تنها او را خوشحال خواهد کرد، بلکه دخترتان را تشویق به پیشرفت نیز می‌کند.

هندزفری بی‌سیم یک کادو خاص

هندزفری‌های بی سیم این روزها به شدت مد شده‌اند و همه جوان‌ها از دریافت کردن آن‌ها به عنوان هدیه خوشحال می‌شوند. آیا می‌دانید هندزفری بی سیم بهترین کادو خاص فارغ التحصیلی برای چه کسانی محسوب می‌شود؟

  1. خانم‌هایی که عاشق گوش کردن به موسیقی هستند.
  2. دخترانی که اهل ورزش، پیاده روی و دوچرخه سواری هستند. زیرا گوش دادن به موسیقی در حین ورزش بسیار لذت بخش است. اما هندزفری‌های معمولی در حین ورزش از گوش در می‌آیند و باعث دردسر می‌شوند. خوشبختانه دختر شما با هندزفری بی سیم می‌تواند به راحتی ورزش کند و در عین حال به موسیقی گوش دهد.
  3. برای خانم‌هایی که رانندگی می‌کنند. اگر دختر شما رانندگی می‌کند نیز با هدیه هندزفری بی سیم می‌توانید کاری کنید که هنگام صحبت کردن با تلفن در پشت فرمان خطری او را تهدید نکند.
  4. برای خانم‌هایی که اهل مد هستند. هندزفری‌های بی سیم استایل هر خانمی را جذاب‌تر می‌کند.

پیشنهاد آخر کادو خاص برای خرید هدیه جشن فارغ التحصیلی

اگر دلتان می‌خواهد هدیه‌های منحصر به فرد بدهید، حتما سری به محصولات ما در فروشگاه آنلاین مای ستاره بزنید. ما برای هر موقعیتی خاص‌ترین و منحصر به فرد‌ترین هدیه‌ها را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

منابع استفاده شده در تهیه این مقاله: لینک اول، لینک دوم، لینک سوم