بعضی از افراد می‌گویند که انتخاب هدیه برای آقایان کار سختی است. شما با این حرف موافق هستید یا مخالف؟ ما مخالفیم! زیرا ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که خرید هدیه روز مرد راحت‌ترین کار ممکن است! کافی است این مطلب را بخوانید تا بتوانید در یک چشم به هم زدن بهترین کادو روز مرد برای نامزد، داماد، پدر، برادر یا… را انتخاب کنید.

تأکید می‌کنیم که فقط به خواندن تیترها اکتفا نکنید. ما در زیر هر تیتر، نکات مهمی در مورد انتخاب هر کدام از گزینه‌ها را ذکر کرده‌ایم. پس اگر می‌خواهید بهترین هدیه را به مرد مورد نظرتان قدیم کنید، در این مطلب حرف‌های مهمی برای شما داریم.

پوشاک و کیف و کفش

هیچ هدیه‌ای کاربردی‌تر از پوشاک و کیف و کفش نیست! البته به شرطی که موارد زیر را هنگام خرید در نظر بگیرید:

  1. به طرح‌های ساده بسنده کنید. سادگی را همه می‌پسندند، اما تجمل و زرق و برق مورد پسند همه نیست.
  2. در صورت امکان کمد لباس او را نگاه کنید تا متوجه شوید که چه لباسی بیشتر نیاز دارد.
  3. یک ایده عالی این است که لباس یا کیف و کفشی برای او بخرید که مناسب فعالیت مورد علاقه‌اش باشد. مثلاً آیا او عاشق گلف بازی کردن یا تماشای فوتبال است؟ لباسی برای او بگیرید که برای آن موقعیت کاملاً مناسب باشد.
  4. اگر می‌خواهید لباسی برای او بخرید که متفاوت از آن چیزهایی که معمولاً می‌پوشد باشد، زیاد ریسک نکنید. شاید شما فکر کنید که مدل لباسی که او می‌پسندد به هر دلیلی مناسب نیست. اما یادتان نرود که آخر کار او کسی است که باید آن‌ها را بپوشد! پس حتی اگر می‌خواهید گزینه متفاوتی انتخاب کنید، باز هم زیاد از سلیقه او دور نشوید.
  5. فاکتور خرید را نگه دارید تا در صورت نیاز بتوانید محصول را تعویض کنید.

لباس ورزشی و تناسب اندام

اگر فرد مورد نظرتان اهل ورزش است، چه هدیه‌ای برای او بهتر از لباس ورزشی و تناسب اندام؟ البته چند نکته بسیار مهم وجود دارد که هنگام خرید لباس ورزشی به عنوان هدیه باید حتماً بدانید:

  1. یادتان باشد که سایز لباس ورزشی معمولاً با سایز لباس‌های معمولی متفاوت است. پس در صورت امکان سایز لباس‌های ورزشی او را چک کنید. اگر این امکان را ندارید، سایزی را انتخاب کنید که برای او کمی آزادتر از حد معمول باشد.
  2. شاید یک تیشرت تنگ در تن همسر شما بسیار جذاب باشد و باعث شود که عضلات او نشان داده شوند. اما آیا کاربردی هم هست؟ همیشه کاربرد را به زیبایی ترجیح بدهید.
  3. جنس مناسب را برای لباس ورزشی انتخاب کنید. پنبه و پلی استر معمولاً برای لباس ورزشی مناسب هستند.
این هم بخوانید
کادو خاص برای فارغ التحصیلی دخترم

کتاب، موسیقی، فیلم، نرم افزارهای چند رسانه‌ای

اگر می‌خواهید هدیه‌ای پر معنا را به عنوان کادوی روز مرد انتخاب کنید، به سراغ این گزینه‌ها بروید: (به خصوص اگر فرد مورد نظرتان اهل فیلم و هنر است!)

1. کتاب برای آقایانی که اهل پیشرفت هستند

 یک کتاب خوب می‌تواند بعد از یک روز سخت کاری خستگی را از تن همسر، پدر یا داماد شما به در کند. بعلاوه، چه چیزی بهتر از کتاب خوب می‌تواند او را تشویق به پیشرفت کند؟ به خصوص اگر فرد مورد نظرتان شغل آزاد دارد حتماً یک کتاب خوب به او هدیه بدهید تا در ساعاتی که بازار خلوت است مطالعه کند.

2. فیلم یا بلیط سینما: هدیه‌ای بسیار متفاوت

اگر مرد مورد نظر شما اهل فیلم است، چرا یک بلیط سینما از فیلمی که به تازگی بر روی پرده سینما آمده است را به او هدیه ندهید؟ حتی می‌توانید دو یا چند بلیط برای او بخرید تا بتواند همسر، دوستان، یا خانواده‌اش را نیز به تماشای آن فیلم دعوت کند. این هدیه یک انتخاب بسیار متفاوت و خاص برای کادو روز مرد است که تا ابد در ذهن او می‌ماند.

3. موسیقی برای آقایان اهل هنر

ایده شماره 1: ایده بسیار خوبی است اگر آلبوم خواننده مورد علاقه او را به عنوان هدیه روز مرد انتخاب کنید. شاید با خودتان فکر کنید که دوران گوش کردن به سی‌دی و دی‌وی‌دی گذشته است. اما این‌طور نیست. سی‌دی موسیقی می‌تواند یک هدیه بسیار اصیل و شیک باشد. در عین حال، بعضی از افراد دوست دارند کلکسیونی از آلبوم‌های خواننده مورد علاقه‌شان را داشته باشند. به خصوص اگر فرد مورد نظر شما یک خواننده قدیمی و اصیل را دوست دارد، حتماً این گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ایده شماره 2: یک جعبه موسیقی با آهنگ مورد علاقه فرد مورد نظرتان را سفارش داده و به او هدیه دهید. مطمئن باشید که او عاشق گوش کردن آهنگ مورد علاقه‌اش از این جعبه موسیقی خواهد شد.

ایده شماره 3: اگر فرد مورد نظرتان اهل موسیقی‌های قدیمی است، گرامافون به همراه صفحه آن بهترین هدیه روز مرد برای او خواهد بود.

هدیه روز مرد برای پدر شوهر
هدیه روز مرد برای پدر شوهر

آرایشی و بهداشتی و پزشکی

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنند وسایل بهداشتی و آرایشی مخصوص خانم‌هاست؟ این‌طور نیست. مردان هم باید به اندازه خانم‌ها از بدن و پوستشان مراقبت کنند. به همین علت گزینه‌های زیر را به عنوان هدیه روز مرد برای نامزد، پدر یا… پیشنهاد می‌کنیم:

  • هر مردی به یک ضد آفتاب بی رنگ نیاز دارد! یادتان باشد که اشعه نور خورشید برای پوست انسان مضر است.
  • فوم اصلاح و افتر شیو یک گزینه عالی برای هدیه روز مرد برای همسر، نامزد، داماد یا… است.
  • اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی به او بدهید، دئودورانت مردانه را انتخاب کنید. با این کار در واقع خوشبو بودن همیشگی را به او هدیه کرده‌اید!
  • ست اصلاح مردانه یکی از آن دسته وسایل بهداشتی است که به کار هر مردی می‌آید.
این هم بخوانید
9 کادوی مخصوص ولنتاین برای آقایان

اگر مایل هستید بیشتر هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک پک وسایل بهداشتی برای او تهیه کنید. تمام این اقلام را در یک جعبه کادو بگذارید و به او هدیه بدهید. مطمئن باشید که این هدیه کاربردی‌ترین کادویی خواهد بود که آن شخص تابه‌حال دریافت کرده است.

معمولاً از بچگی به آقایان گفته می‌شود که قوی باشند! متأسفانه در جامعه ما، مردم فکر می‌کنند که قوی بودن به معنای مراقبت نکردن از خود و اهمیت ندادن به جسم و روح است. شما با هدیه دادن وسایل بهداشتی می‌توانید به مرد مورد نظرتان یادآوری کنید که مراقبت کردن از خودش چقدر اهمیت دارد. همچنین، به او می‌گویید که وجودش و سلامتش چقدر برایتان اهمیت دارد. حتی می‌توانید کمی خلاق باشید و یک ماسک صورت مردانه را به او هدیه دهید. مطمئن باشید که بسیاری از آقایان هم دلشان می‌خواهد پوست صاف و روشن داشته باشند.

ست اداری

هدیه روز مرد برای داماد یا همسر چه چیزی بخریم؟ اگر می‌خواهید برای مردی که کارمند است کادو روز مرد بخرید، ست اداری را انتخاب کنید. مجموعه لوازم اداری از جمله لوازم تحریر، استند، رومیزی  و… باعث می‌شوند که میز کار او بسیار مرتب‌تر و شیک‌تر شود. این گزینه حتی برای آقایانی که شغل آزاد دارند نیز بسیار کاربردی است.

اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که مدام از شلخته بودن همسرشان حرص می‌خورند، یک ست اداری می‌تواند نظم را به میز کار آن‌ها بازگرداند.

وسایل الکترونیکی

می‌خواهید یک کادو لاکچری برای آقایان انتخاب کنید؟ مطمئن باشید که هر مردی از هدیه گرفتن وسایل الکترونیکی زیر به عنوان کادوی روز مرد خوشحال خواهد شد:

  • مسواک برقی برای ایجاد تجربه‌ای جدید از مسواک زدن.
  • ماشین اصلاح صورت برای راحت کردن اصلاح.
  • ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن جهت حفظ بهداشت.
  • ماساژور برای رفع خستگی پس از یک روز سخت کاری.
  • پاوربانک برای آقایانی که زمان زیادی را بیرون از خانه می‌گذرانند.
  • یک اسمارت واچ شیک برای جذابیت بخشیدن به استایل او.
  • یک دوربین چاپ فوری برای ثبت خاطره از لحظات خوب.

این گزینه‌ها همگی به نوعی بهترین کادو برای مرد متأهل یا مجرد هستند که صددرصد به درد فرد مورد نظر شما نیز می‌خورند.

کادو روز مرد چی بخریم؟
کادو روز مرد چی بخریم؟

کیف اداری یا کیف چرم مردانه

آیا می‌خواهید برای کسی هدیه بگیرید که اهل پوشیدن لباس‌های رسمی برای محل کار است؟ نگاهی به کت و شلوارهای او بیندازید و با توجه به رنگ آن‌ها، یک کیف اداری یا کیف چرم مردانه برای او بخرید. آقایان به اندازه خانم‌ها اهل خرید کیف نیستند، اما به همان اندازه به آن نیاز دارند. البته قبل از خرید حتماً این نکته‌ها را در نظر بگیرید:

  • اگر فرد مورد نظرتان لپ‌تاپ یا تبلتش را با خود به محل کار می‌برد، این موضوع را هنگام انتخاب سایز کیف در نظر بگیرید.
  • یک کیف با جیب‌های متعدد را انتخاب کنید تا برای جا دادن وسایل مختلف مناسب باشد.
این هم بخوانید
راهکارهایی برای خرید یک هدیه خاص برای خانم‌ ها

کفش رسمی یا کتانی

بسیاری از آقایان زمان زیادی را خارج از خانه می‌گذراند؛ پس چه گزینه‌ای بهتر از کفش به عنوان هدیه؟ هر مردی به یک کفش رسمی و یک کفش کتانی نیاز دارد؛ پس در صورت امکان کفش‌های او را بررسی کنید تا ببینید که به کدام یک بیشتر نیاز دارد. مثلاً اگر کفش رسمی همسر شما دیگر از رنگ و رو افتاده است، خرید کفش مجلسی می‌تواند بهترین هدیه روز مرد برای همسر باشد.

یادتان نرود که فاکتور خرید و جعبه کفش را دور نیندازید تا همسرتان در صورت نیاز بتواند با مراجعه به فروشگاه، سایز آن را تعویض کند.

صندل‌های راحتی

آیا می‌دانستید که پوشیدن کفش به مدت طولانی برای پا مضر است؟ اگر همسر یا مرد مورد نظر شما ساعت زیادی از روز را سر کار است، یک صندل راحتی برای او بخرید. البته اگر فرد مورد نظرتان کارمند باشد ممکن است نتواند صندل راحتی را در محل کار به پا کند. اما این امکان برای آقایانی که شغل آزاد دارند، وجود دارد. یک صندل راحتی شیک انتخاب کنید و سلامت پا را به همسر، پدر، داماد یا… خود هدیه بدهید.

البته قطعاً صندل راحتی خیلی کاربردهای دیگر هم دارد! صندل راحتی از آن دسته چیزهایی است که همه جا به کار می‌آید. از خانه گرفته تا تفریح و مسافرت و…

ست هدیه کیف پول و کمربند

نمی‌دانید هدیه روز مرد برای پدر، داماد یا پدرشوهر چه بخرید؟ ست کیف پول و کمربند از آن دسته چیزهایی است که هیچ مردی نمی‌تواند به آن نه بگوید! یک ست کیف پول و کمر بند در رنگ مورد علاقه فرد مورد نظرتان را برایش بخرید تا کاربردی‌ترین هدیه عمرش را به او داده باشید.

این ست‌ها معمولاً در باکس‌های بسیار شیکی ارائه می‌شوند و یک هدیه لاکچری برای روز مرد محسوب می‌شوند.

پیشنهاد آخر: بهترین هدیه روز مرد برای همسر، پدر یا برادر چیست؟

فروشگاه مای ستاره پر از محصولات خاص برای افرادی است که می‌خواهند خاص هدیه بدهند. اگر می‌خواهید با یک هدیه بی نظیر همسر، پدر یا برادرتان را خوشحال کنید، “تابلوی آسمان” مای ستاره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با هدیه دادن این تابلو، در واقع ستاره‌های شب تولد همسر، پدر یا برادرتان را به او هدیه می‌دهید. شاید بپرسید چگونه چنین چیزی ممکن است؟ سری به فروشگاه آنلاین مای ستاره بزنید و توضیحات این محصول را بخوانید. مطمئن باشید که این خاص‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین هدیه عمر همسرتان خواهد بود! اگر می‌خواهید کمی خلاقیت به خرج دهید و هدیه‌ای متفاوت به فرد مورد نظرتان بدهید، فروشگاه مای ستاره منتظر شماست. ما همگی انسان‌های خاص و منحصر به فردی هستیم و لیاقت هدیه‌های خاص را نیز داریم.

منابع: منبع اول ، منبع دوم